سفارش سئو سایت، خرید بازدید سایت، خرید بازدید گوگل

این سایت با تجربه ای بیش از یک دهه، خدماتی نظیر خرید بازدید سایت، سفارش افزایش سئو سایت، خرید بازدید گوگل و افزایش فالوور و لایک تمام شبکه های اجتماعی را ارائه می دهد. در زیر تعدادی از خدمات با شرح جزئیات آن آورده شده است.

در مجموع مهم ترین خدمت سایت ما سئو حرفه ای با رعایت استانداردهای بین المللی است. سئو اصولی از سه گام تشکیل می شود که عبارتند از:

  • سئو فنی یا تکنیکال
  • سئو داخل صفحه
  • سئو خارج صفحه

در بخش نمونه کارهای سئو شده می توانید از رزومه و تجربه کاری ما آگاه شوید.

خرید بازدید سایت به صورت کاملا واقعی

جهت افزایش بازدید کننده واقعی سایت با سرعت بالا می باشد. بازدید‌ها به طور کامل در تب ها یا زبانه های جدید به صورت واقعی انجام می شوند. این بخش دارای ترافیک ارگانیک گوگل با کلمه کلیدی مد نظر شماست. این سیستم منجر به بهبود و کاهش رتبه الکسا به صورت سریع می شود. در این بخش می‌توان ارجاء دهنده را در آمارگیر شخصی خود مخفی کرد. حتی می توان ارجا دهنده از گوگل ثبت نمود.
جهت خرید بازدید سایت کلیک نمایید.

افزایش بازدید واقعی و ایرانی وب سایت/وبلاگ
خرید بک لینک فالو

خرید بک لینک فالو و قوی

مهمترین نکته سئو دریافت لینک های خارجی است. لینک از سایت هایی غیر از خود شما. گوگل به شدت بر روی لینک های خارجی تاکید دارد. تمجید دیگران از سایت شما مهم تر از تعریف و تمجید خود شما از سایتتان است. سیستم تبادل بک لینک فالو و قوی پیسی رنک شامل دو بخش رایگان و ویژه می باشد. لینک های ویژه به صورت فالو و لینک های رایگان به صورت غیر فالو قرار داده می شوند. لینک های رایگان تا زمانی که لینک باکس در سایت موجود باشد فعال است و به محض حذف، لینک کاربر نیز حذف می شود. لینک های ویژه دارای مدت زمان اعتبار یک ماهه تا سالانه هستند و باید تمدید شوند. درصورت خرید بک لینک فالو نیازی به قرار دادن کد در سایت نیست.

خرید بازدید پاپ آندر

در ۲ سال گذشته تبلیغات پاپ آندر یکی از موثرترین قالب های تبلیغاتی شده و محبوبیت آن افزایش پیدا کرده است. صاحبان وبسایت در سراسر جهان نتایج جستجوی معجزه آمیز و افزایش عظیم ترافیک وب سایت خود را با استفاده از تبلیغات پاپ آندر مشاهده کرده اند. این نوع تبلیغات جز پربازده ترین و مقرون به صرفه ترین تبلیغات محسوب می شود. تمام این بازدید کنندگان ایرانی و واقعی و بدون تکرارِ آی پی و حتی سیستم است. خرید پاپ آندر ویژه نوع پیشرفته تر از پاپ آپ است و در واقع مشکلات آن را ندارد.

پاپ آندر و تب آندر
تبلیغات بنری در اینترنت

خرید تبلیغات بنری ارزان

سیستم تبلیغات بنری لایت باکس این سایت زیبا ترین و مقرون به صرفه ترین سیستم در بین سایت های ایرانی است. در تبلیغات بنری بعد از اضافه کردن بنرهایتان و خرید اعتبار، بنرهای شما در سایت های کاربرانِ فعالِ ما قرار می گیرد. سیستم پیسی رنک دارای گزینه های تنظیمی پیشرفته ای است که امکان محدودت نمایش بنر در ساعت، محدودیت کلیک بنر در ساعت، مشخص کردن سیستم عامل، مرورگر، کشور، دسته و … را فراهم می کند. سایز نمایش سیستم بنری لایت باکس 600 عرض و 300 ارتفا است و به صورت تمام صفحه با نمایی زیبا در ابتدای ورود به سایت باز می شود. جهت خرید تبلیغات بنری ارزان کلیک نمایید.

خرید ممبر واقعی برای کانال و گروه تلگرام

خرید ممبر کانال تلگرام

رسانه های اجتماعی می توانند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند تا صرفا افزایش ترافیک. مزایای اصلی رسانه های اجتماعی ایجاد روابط است. روابط باعث ایجاد اعتماد و اطمینان باعث افزایش فروش می شود. تصور اینکه که می توانید بطور روزانه با مشتریان خود صحبت کنید و روی آنها تأثیراتی بگذارید بسیار با اهمیت است. با شبکه های اجتماعی این فرصت را دارید. نکته مهم این است که بدانید چگونه افراد مناسب را پیدا کنید. سپس علایق و مشکلات آنها را درک کنید. و این به شما ارزش اضافه می کند. خرید ممبر برای کانال تلگرام ارزان و واقعی را از ماه بخواهید.

افزایش بازدید پست تلگرام

مطمئنا بازدید پست های تلگرام مهم ترین بخش برای یک کسب و کار موفق در تلگرام است. در واقع این بازدید‌ها به شما اعتباری را می دهد که کاربران برای تبلیغ در کانال شما حاضرند پول زیادی هم بدهند! در این مطلب به اهمیت بازدید پست های تلگرام و همچنین لزوم افزایش بازدید پست تلگرام برای مدیران کانال ها می پردازیم.
در اینکه تلگرام یکی از برترین شبکه های اجتماعی است شکی نیست، حال که این موضوع روشنه، بهتره در این شبکه نیز کسب و کارتان را راه بیاندازید. روزانه هزاران کسب و کار در تلگرام استارت میخورن اما چون اطلاعات کافی ندارن اول راهی ناامید میشن و کارو ول میکنن! اگر شما میخواهید از آن دسته افراد نباشید، ما اینجاییم تا کمکتان کنیم.

افزایش بازدید پست تلگرام

مطالب اخیر سایت

بررسی سئو و سرعت سایت شما

بررسی سرعت سایت شما

چندسالی است گوگل اعلام کرده است که سرعت بارگذاری وبسایت یکی از عوامل مهم در رتبه بندی می باشد. یکی از عوامل ابتدایی که گوگل برای رتبه بندی سایت ها در نظر می گیرید، همین سرعت سایت و زمان بارگذاری آن می باشد. اگر سرعت بارگذاری بالایی داشته باشید در نتایج به احتمال خیلی بالا صعود خواهید کرد.

بررسی سئو سایت شما

جهت تست سئو سایت خود از دکمه زیر استفاده نمایید. بعد از مشخص شدن نمره سئو، می توانید جهت بهبود و رفع مشکلاتِ سایت خود با ما تماس بگیرید. سئو داخلی، سرعت بارگذاری، سرعت سرور میزبان، بک لینک و محبوبیت در شبکه های اجتماعی  برخی از عوامل مهم در بهینه سازی سایت و کسب رتبه مناسب در موتورهای جستجو می باشند.

سوالات متداول (FAQ)